Bezpieczne płatności

Darmowa dostawa od 299 zł

Pytania i odpowiedzi

FAQ - najczęściej zadawane pytania. 

1. Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Chwilę po dokonaniu zakupu w naszym sklepie w swojej skrzynce mailowej znajdziesz od nas wiadomość, w której otrzymasz specjalny link. Po tym linkiem możesz przez cały czas śledzić swoje zamówienie i dokładnie wiesz, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka. Zamówienia złożone w naszym sklepie do godziny 15:00 wysyłamy tego samego dnia i aż 97% z nich trafia do naszych Klientów już następnego dnia. Pracujemy na pełnych obrotach, abyś jak najszybciej mógł cieszyć się swoim zamówieniem.

2. Czy nakładki (toppery) są wodoodporne? 

Nie. Nakładki na materac zaprojektowaliśmy w celu maksymalnego podniesienia Twojego komfortu podczas snu. Toppery wodoodporne nie przepuszczają powietrza. Głównym zadaniem naszych nakładek jest natomiast wzmocnienie cyrkulacji powietrza między ciałem, a materacem. Dodatkowo nasze nakładki niwelują nierówności materaca (lub kanapy), dzięki czemu Twój komfort podczas snu jest jeszcze większy. Nakładki mogą być stosowane zamiast prześcieradła lub jako baza pod prześcieradło.

3. Czy możliwe jest anulowanie zamówienia?

Tak. Każde nieopłacone zamówienie zostaje automatycznie anulowane po 3 dniach. Jeśli chcesz anulować opłacone zamówienie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, anulujemy zamówienie i zwrócimy Ci środki. Z biurem obsługi klienta możesz skontaktować się mailowo: sklep@softimi.pl lub telefonicznie: 570-571-060

4. Czy jest możliwość uszycia i sprzedaży kołder o innych rozmiarach niż te podane w ofercie?

Chętnie porozmawiamy na ten temat. Zapraszamy do kontaktu mailowego sklep@softimi.pl lub pod numerem telefonu 570-571-060.

5. Jak długo muszę czekać po wysłaniu zwrotu na zwrot środków na konto?

Gdy tylko otrzymamy od Ciebie paczkę zawierającą zwracany produkt dokonujemy zwrotu wpłaconych środków.

6. Dlaczego poduszki przyszły płaskie?

Poduszki pakujemy próżniowo tylko na czas transportu, co pozwala nam choć odrobinę zmniejszyć ślad węglowy i zadbać o naszą planetę. Po odebraniu paczki ostrożnie rozetnij folię w specjalnie wyznaczonym miejscu. Poduszka  nabierze powietrza i “urośnie” do rozmiarów właściwej poduszki. Po 15 min Twoja nowa poduszka jest gotowa do użycia. Testuj ją śmiało!

7. Czym różnią się od siebie rodzaje kołder?

Kołdry różnią się rozmiarami oraz ilością wypełnienia. Dopasuj rodzaj kołdry do temperatury, która zazwyczaj panuje w Twojej sypialni:

kołdra letnia - temperatura w sypialni 22-25*C
kołdra całoroczna - temperatura w sypialni 18-21*C
kołdra zimowa - temperatura w sypialni 15-18*C

8. Z czego robione jest wypełnienie poduszek?
 
Nasze poduszki wypełniamy I klasą włókna poliestrowego. Dzięki temu poduszki są sprężyste, nie odkształcają się i co najważniejsze są antyalergiczne.
 
9. Czy możliwa jest zmiana adresu dostawy?
 
Tak. W tym celu zapraszamy do kontaktu z naszym biurem obsługi. Chętnie pomożemy w zmianie adresu. Z biurem obsługi klienta możesz skontaktować się mailowo sklep@softimi.pl lub telefonicznie 570-571-060.
 
10. Posiadam kod zniżkowy. Jak go wykorzystać? 
 
Wystarczy, że podczas dokonywania płatności wpiszesz kod w specjalnie do tego wyznaczone miejsce. Wartość kodu zostanie automatycznie odliczona od kwoty Twojego zamówienia. Podaj kod i ciesz się tańszymi zakupami w Softimi.
 
11. Jaka jest gwarancja na wasze produkty?

Na każdy produkt zakupiony w naszym sklepie udzielamy 24 miesięcznej gwarancji. Jeśli w tym czasie zauważysz coś niepokojącego w swoim produkcie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Natychmiast wymienimy Twój produkt na nowy w ramach obowiązującej gwarancji. Nie pozwolimy abyś długo chodził niewyspany. Z Biurem Obsługi Klienta możesz kontaktować się mailowo sklep@softimi.pl lub telefonicznie 570-571-060

12. Ile mam czasu na zwrot?

Każdy Klient otrzymuje od nas 30 dniowe prawo zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny. Wierzymy jednak, że nasze produkty przypadną Ci do gustu i nie będzie takiej potrzeby.

13. Jak mogę zareklamować produkt? 

Wszystkie reklamacje prosimy zgłaszać drogą mailową na adres: sklep@softimi.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 570-571-060. Każdą reklamację staramy się rozpatrzyć tak szybko jak to możliwe, abyś jak najszybciej mógł się znów cieszyć naszymi produktami.

14. Czy wysyłacie produkty za granicę? 

Tak. Wysyłamy nasze produkty do całej Unii Europejskiej, z wyłączeniem wysp. Przy składaniu zamówienia, po wypełnieniu danych adresowych koszt wysyłki zostanie doliczona automatycznie. Przy zakupach powyżej 500 zł, wysyłka za granicę jest darmowa.

15. Czy mogę zapłacić za zamówienie standardowym przelewem?

Rozliczenie standardowych przelewów jest bardzo trudne, przez co znacznie wydłuża się czas oczekiwania na przesyłkę. Ponieważ chcemy, aby nasze produkty szybko znalazły się w Twoim domu zrezygnowaliśmy z tej formy płatności.

16. Kto ponosi koszt odesłania produktów? 

Bierzemy koszty zwrotu na siebie. Po zgłoszeniu zwrotu, otrzymasz od nas link portalu zwrotów firmy DPD. Po wypełnieniu i zatwierdzeniu adresu odbioru już następnego dnia kurier DPD z etykietą zgłosi się do Ciebie po paczkę. Nie poniesiesz z tego tytułu żadnych kosztów.

17. Co zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonego produktu? 
 
Niezwłocznie wyślij do nas wiadomość na adres sklep@softimi.pl lub zadzwoń na numer 570-571-060, a my natychmiast zajmiemy się Twoją sprawą. 
 
18. Co zrobić w przypadku otrzymania niewłaściwego produktu? 
 
Niezwłocznie wyślij do nas wiadomość na adres sklep@softimi.pl lub zadzwoń na numer 570-571-060, a my natychmiast zajmiemy się Twoją sprawą. 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium